Реклама в Google Ads:
Създаване и настройка на кампании
Проучване и избор на ключови думи
Анализ на конкуренцията
Таргетиране, стратигия, избор на бюджет
Ремаркетинг кампании
Дисплейна реклама
Изработка на банери
Динамична продуктова реклама, с продуктов фийд
Възможност за фирми нерегистрирани по ДДС да рекламират, като бюджета минава през нас
РЕКЛАМА ВЪВ FACEBOOK
СЪЗДАВАНЕ НА РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ:
За разпознаваемост на бранда, за трафик, за конверсии/продажби, за ремаркетинг
ТАРГЕТИРАНЕ НА АУДИТОРИИ:
По демографски показатели, по интереси, “Lookalike”, “Customer list”
Динамични публикации, Каросели, Слайдшоу, Видео, Продуктов каталог изтеглен от сайта
Conversions API
Следене ефективността и анализиране на кампаниите, консултации
Възможност за фирми нерегистрирани по ДДС да рекламират, като бюджета минава през нас
Комуникирането между отделните услуги и продукти посредством интернет се нарича дигитален маркетинг. С развитието на технологиите и промяната начините на маркетиране се засилва и търсенето на този вид рекламен подход, който с времето става все по-ефективен. Тъй като днес хората извършват покупки и правят резервации основно онлайн, дигиталният маркетинг и рекламата във Фейсбук и Гугъл става все по-търсена.
Какво е дигитален маркетинг
Добрата реклама в интернет включва различни по вид канали като e-mail marketing, рекламиране в Гугъл, SEO и промотиране в социални мрежи като фейсбук. Важно е да се знае, че:
● потребителското поведение в интернет следва определена последователност – потребителска фуния и пътека. Въз основа на нея се структурира и кампанията, за гугъл и за социалните мрежи, която може да обхваща повече или по-малко компоненти;
● дигиталният маркетинг има включва няколко канала, посредством които да контактува с целевата аудитория, която трябва да получи едно приятно потребителско изживяване – неговите основи са високата осведоменост, първоначална конверсия, застъпничество към конкретния бранд и др.;
● етапите, които пътеката включва, са осведоменост, обмисляне, покупка, ангажиране и дългосрочна лоялност към марката – независимо дали става дума за фейсбук, гугъл или друг вид онлайн портал, за успешния дигитален маркетинг е от значение да се проследи всеки етап от потребителската фуния;
● content marketing е също сред похватите за реклама в интернет пространството – тук можем да разглеждаме текстово и визуално съдържание, както и комбинация от двете.
При планирането на маркетинг стратегията се вземат под внимание основните бизнес цели на фирмата, а с оглед на това какъв е етапът на потребителската фуния, се взима решение на какво да се наблегне при рекламата във фейсбук и гугъл.
Кои са направленията, които обхваща
Ремаркетинг кампании, рекламиране в гугъл и реклами във фейсбук – това са най-популярните приложения на дигиталния маркетинг, който допринася за атрактивното присъствие на дадена компания в интернет. Популяризирането със фейсбук е от изключителна важност, за да е конкретен бранд разпознаваем от аудиторията и да привлича вниманието с качествено съдържание.
Google Ads рекламата е също фундамент при маркетирането, а ние от VarnaWeb можем да ви предложим създаване и настройки на кампании, подробен анализ на конкурентите, структуриране на стратегия, дефиниране на бюджет и др. Ако искате да имате добър имидж в социални платформи като Facebook, нашият екип ще се погрижим и за това. Можем да създадем за вас рекламни кампании за по-добра разпознаваемост на вашия бранд и висока трафик, добро класиране в гугъл, таргетиране по интереси и по демографски показатели, анализ на резултатите и др.
Защо да се доверите на VarnaWeb
Изберете дигитална агенция VarnaWeb за вашата google реклама и атрактивно фейсбук присъствие, защото ние ще ви предложим една комплексна услуга, която ще ви донесе многобройни дивиденти. Разпознаваеми и винаги на първите места – време е да се позиционирате в интернет пространството по категоричен и конкурентен начин!